آدم ها را دوست دارم ....
 
درباره وبلاگ


سلام من هر وقت بتونم اینجا یه سر میزنم و براتون مطالبی که خودم فکر می کنم جالب است براتون می گذارم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 19733
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

مطالب جالب




آدمهای ساده را دوست دارم؛

همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند

همان ها که برای همه لبخند دارند

همان ها که همیشه هستند،

برای همه هستند

آدمهای ساده را

باید مثل یک تابلوی نقاشی

ساعتها تماشا کرد؛

عمرشان کوتاه است؛

بس که هر کسی از راه میرسد

یا زمینشان میزند

یا درس ساده نبودن بهشان میدهد

آدم های ساده را دوست دارم.

بوی ناب

آدم می دهـــــــــــند "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







25 اسفند 1391برچسب:, :: 11:48 ::  نويسنده : علی